Thursday, September 21, 2006

mau tes static,,malah ke cict...

ntar malem gw tes static..tapi kaki gw ngebawanya ke cict...
smalem blajar,,cape...cape gw blajar [alah padahal bru 1 sem blom ada]
oh ia,,di blahan bumi sebelah sono mb non lagi sidang,,good luck sist ya,,doa ku menyertaimu!!!

duh..kapan ya gw sidang..hehehe..pertanyaan aneh!!!!
eh,,btw,,klo atlet sepak bola bisa gantung spatu&atlet bulu tangkis gantung raket..
rasanya gw pengen gantung calculator...hahaha..

skarang gw malah mo ke perpus..ditunggu ibu dsna..pgn blajar sih dsna..tapi ntar jumatan dia tutup..bt...blajar kat bilik je la...

wah..btw bntar lg puasa...
to whom it may concern...[alah]
gw minta maap ya..atas sgala kesilapan gw...

yowes,,ibu dah kesepian di perpus..
mo blajar juga..

-fourFLaTwaNnaB3-

No comments:

Post a Comment